چه مقدار قهوه بیماران می توانند با نارسایی کلیه داشته اند اگر در دیالیز می باشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در زیر برخی از اطلاعات را جمع آوری کردم در مورد چه مقدار قهوه می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در صورتی که در دیالیز می باشد. به امید آنها می تواند به شما کمک کند.

مورد 1 در حال حاضر این یکی از من علاقه مند شوید .. مادر من (همراه با هر کس دیگری در ESRF) که من صحبت کردم که به طور خاص بوده است گفت که قهوه می نوشند نیستم است.

این یکی از چیزهایی که مادر نتواند بیشتر است! و او تنها نوشید فوری!

من به دنبال بیشتر به این یکی!

مورد 2. من فقط می تواند نوشیدنی بدون کافئین، که من به کافئین به شدت پاسخ، و جفت من (فشار خون) شاخه up.I ام فقط گفته شده که قهوه واقعی از پتاسیم بالاتر از طریق مسنجر است. اما فوری است، بدتر از هر نوشیدنی دیگر.

مثال 3: در برخی از اطلاعات من در اینجا آن را می گوید من می توانم از یک فنجان قهوه صاف گاهی اوقات به عنوان آن را در بالا از پتاسیم است. اما من فقط به هر حال نوشیدنی های فوری. دوست دارم ساخت قهوه سرد، معتاد به مواد.

مورد 4. در واحد من بله آنها گفت: قهوه دارای K در آن است، اما آنها هرگز گفته است که انبوه K و یا هر چیز است. من یکی اسپرسو هر روز صبح روز هفته (شاید من باید کاهش؟؟) اما در واحد در D آنها را چای و قهوه .. و گاهی حتی به کافه بروید و خرید "واقعی" عذرخواهی barista ... اگر من ارائه برخی $ $ آنها را به من یک خرید بیش از حد (هر چند هر چند هفته من آنها را فریاد). البته در دستگاه بهترین زمان برای خوردن چایی و قهوه یا شکلات داغ، زیرا ماشین K در حالی که وجود دارد فیلتر است. به طور جدی من فکر می کنم یک قهوه کمی نمی تواند این باشد که بد است ... و یا می توانید آن را؟ من ممکن است قبل از خون بعد قطع کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد به K من (از آن شده است تا کمی).

از اطلاعات فوق، ما می توانید ببینید که به بیمارانی که دیالیز می باشد، شما بهتر است از خوردن قهوه، اگر شما به، شما بهتر است با دکتر خود قبل از شما را desision مشورت کنید.

برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چه مقدار قهوه بیماران می توانند با نارسایی کلیه داشته اند اگر در دیالیز می باشد





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، دیالیز، چه مقدار قهوه می تواند با نارسایی کلیه بیمار که اگر من در دیالیز هستم ,
:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: